Pasasten sukukokous 22.7.2017 Äänekoskella

Pasasten kuudes sukutapaaminen pidetään lauantaina 22.7.2017 Äänekoskella Kartano Kievarin tiloissa osoitteessa Saarijärventie 434, 44170 Äänekoski (Hietama).

Ennakkoilmoittautuminen

Sukutapaamiseen ilmoittautuminen 16.6.2017 mennessä oheisella ilmoittautumislomakkeella, mutta jälki-ilmoittautumisia otetaan edelleen vielä vastaan.

Osallistumismaksut ovat seuraavat:

Aikuiset ja yli 12-vuotiaat - 32 euroa
Lapset 4 – 12 vuotta - 12 euroa
Lapset alle 4 vuotta - ei maksua

Osallistumismaksu maksetaan sukuseuran tilille mieluiten 30.6.2017 mennessä.
Maksun saaja: Pasasten sukuseura ry
Tilinumero FI93 5520 0120 0324 95, BIC: OKOYFIHH

Maksun viestikenttään pyydetään laittamaan ilmoittautujan nimi ja postiosoite, jotta ilmoittautumiset ja tilille tulleet maksut voidaan yhdistää toisiinsa.

Kulkuyhteydet

Juhlapaikalle saapuminen on helpointa omalla autolla, mutta muitakin vaihtoehtoja on. Jyväskylästä matkaa kokouspaikalle on noin 40 km ja Saarijärveltä 20 km. Äänekoskelta matkaa on noin 10 km ja nelostieltä noin 4 km.

Jyväskylän lentoasemalta Tikkakoskelta matkaa juhlapaikalle on matkaa noin 25 km. Jyväskylän ja Äänekosken välillä liikennöivät busseilla ainakin Onnibus, Jyväskylän Liikenne ja Koiviston liikenne. Näiden linjojen lähin pysäkki on Saarijärventien risteyksessä, josta matkaa Kartano Kievariin on noin 4 km. Matkustajajunaliikennettä ei nykyisellään Äänekoskelle ole.

Ilmoittautuminen

Ilmoittautuminen sukutapaamisen yhteydessä Kartano Kievarissa alkaa klo 10 ja jatkuu klo 12:een saakka. Ilmoittautumisen yhteydessä jaetaan ruokailulipukkeet ja sukujuhlan ohjelmalehtinen sekä sukukokouksen esityslista liitteineen. Ilmoittautumisen aikana posetiivari Matti Pasanen viihdyttää osallistujia harvinaisella soittimellaan. Lisätietoja: www.posetiivaripasanen.net

Aamupäivällä klo 10 – 12 on myös mahdollisuus käydä sukututkimuspisteessä sukututkijamme Jarmo Paikkalan luona tarkistuttamassa sukukirjan toiseen osaan tulevat perhetietonsa.

Ruokailu

Ruokailu tapahtuu Kartano Kievarin tiloissa klo 11-13. Samassa paikassa nautitaan kakkukahvit sukukokouksen jälkeen. Ruokailu toimii buffet-periaatteella ja pöydät on katettu valmiiksi juhlasaliin.

Ruokalista on seuraava:

Perinteinen karjalanpaisti
Uunipaistettu lohi kermaisessa Vermouth-kastikkeessa
Höyrytetyt kasvikset
Keitetyt perunat
Puolukkasurvos
Cole Slaw
Vihreä salaatti & talon sinappikastike

Ruokajuomana: kotikalja, jäävesi, maito

Kaikki ruuat ovat laktoosittomia, mutta pyydämme mainitsemaan ilmoittautumisen yhteydessä maitoallergia- tai keliakia-tarpeet sekä muut mahdolliset erityisruokavaliot.

Sukujuhlan ohjelma

Sukujuhlan juontajana toimii paikallinen karaokeisäntä Matti Pasanen.

Tervehdyssanat
Juhlapuhe, VirpiTorri
Sukututkija Jarmo Paikkala kertoo sukukirjan kakkososan tilanteesta
Äänekosken kaupungin tervehdys

Tässä vaiheessa lähtee liikkeelle seppelepartio, joka vie tervehdyksen Äänekosken
sankarihaudalle perinteen mukaisesti.

Muun ohjelman jälkeen on vuorossa Vapaa Sana, jonka aikana halukkaat voivat esittää terveisiään Pasasista ja Pasasille. Tämän jälkeen pidetään noin 20 minuutin hengähdystauko.

Ohjelma lapsille

Lapsille järjestetään askartelumahdollisuus sekä videonurkkaus.

Varsinainen sukukokous

Varsinainen sukukokous alkaa klo 15. Kokouksessa käsitellään sääntöjen 9 §:n määräämät asiat kuten hallituksen ja muiden luottamishenkilöiden valinta. Hallituksessa on tapahtumassa pientä verenvaihtoa, joten hallituksen jäsenyydestä kiinnostuneilta toivotaan yhteydenottoa puheenjohtajaan hyvissä ajoin ennen kokousta.

Kokouskahvit

Varsinaisen sukukokouksen päätyttyä nautimme kakkukahvit samoissa tiloissa ja jatkamme vapaata seurustelua. Halukkailla on mahdollisuus esittää laulutaitojaan karaokessa. Vetäjänä toimii karaokeisäntä Matti Pasanen.

Majoitus

Sukuseuran puolesta olemme varanneet alustavasti seuraavat huoneet:

- 1 kpl 2 hlön Economy-huone - EUR 78,- / vrk / huone

- 3 kpl 3 hlön perushuoneita - EUR 123,- / vrk / huone

- 5 kpl 2 hlön perushuoneita - EUR 86,- / vrk / huone

Halukkaiden majoittujien on tehtävä erillinen varaus suoraan hotellille viimeistään 25.6.2017 mennessä, minkä jälkeen tämä sukuseuran alustava huonevaraus päättyy. Mahdollisia vapaita huoneita voi toki tiedustella tämän jälkeenkin.

Hotellin vastaanoton puhelinnumero 0207 436 450. Sähköpostiosoite nina(at)kartanokievari.fi
Majoitusvaraukset tunnuksella "Pasasten sukuseura".

Huonehintaan sisältyy aamiainen ja sauna. Tiloissa on keittomahdollisuus.

Lisätietoja hotellista osoitteessa www.kartanokievari.fi

Muuta

Juhlapaikalla on myynnissä sukutuotteita, kuten sukukirjan 1. osaa, sukuviirejä, pöytästandaareja, mukeja ja sukuseuran pinssejä. Sukutapaamisen yhteydessä sukukirjan 1. osaa voi ostaa tarjoushintaan 50 euroa/kpl.

Lisätietoja ja tiedustelut sähköpostilla: sukukokous@pasastensukuseura.fi