Pasasten suvusta ja sukuseurasta

Uudet kotisivut

Maanantai 3.11.2014 klo 17.49 - Matti Pasanen, Tampere

Pasasten sukuseuran kotisivut on nyt avattu uudessa osoitteessa ja samassa yhteydessä niiden sisältöön on tullut joitakin pieniä uudistuksia. Uutiset-osiossa on tarkoitus kertoa sukuseuran tapahtumista ja ehkäpä jatkossa myös muistakin yleisemmin sukuseuratoimintaan ja sukututkimukseen liittyvistä asioista. Tässä blogissa taas voidaan julkaista lyhyitä vapaamuotoisia kirjoituksia liittyen Pasasten sukuun ja sukuseuraan, ja niitä voi myös täällä kommentoida. Toivottavasti nämä uudet sivut tulevat entistäkin paremmin palvelemaan sukuseuran jäseniä ja kaikkia suvustamme kiinnostuneita. Kotisivuja pyrimme myös jatkossa edelleen kehittämään, joten kommentteja ja toiveita niistä otamme mielellämme vastaan.

Kommentoi kirjoitusta

Nimi:*